Amersfoort – Zondagochtend rond 09.57 uur kwam er een melding binnen van een voertuig dat te water zou zijn geraakt aan de muidenkade amersfoort vathorst.

Hulpdiensten kwamen ter plaatse om de situatie te beoordelen. Eenmaal aangekomen bleek er weinig aan de hand te zijn en was er sprake van een rustige situatie.

De bestuurder van het voertuig had zichzelf al uit de auto weten te bevrijden. Er hoefde geen ambulance ter plaatse te komen en verdere medische hulp was niet nodig.

De hulpdiensten konden na de controle weer terugkeren.
Fotobeelden:112Nijkerk|Daan van de Bor

Door admin

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!