Ook dit jaar was het weer genieten op het viaduct bij de Bunschoterweg. Veel motorrijders kwamen terug van de TT in Assen en trokken in een mooie stoet voorbij.Langs de kant stonden weer veel belangstellenden om de motoren te bewonderen. Het geluid van de motoren, de gezellige sfeer en de prachtige machines maakten het opnieuw een mooi schouwspel.Was jij er ook bij? Deel gerust je mooiste foto of video! πΈποΈOp info@nieuwsuitnijkerk.nl Foto’s Daan vd Bor 112Nijkerk Bericht navigatie Geslaagde DMF-races bij de Berenkuil in Nijkerk Na dagen van extreme hitte eindelijk verkoeling